vrijdag 6 augustus 2010

Show and Tell

Mijn twee kapoentjes werden uitgenodigd op het verjaardagsfeestje van een vijfjarig meisje P. Aangezien de mama van P ondertussen een goede vriendin is, durfde ik het aan om zelfgemaakte cadeaus te geven.

Cadeautje 1: 3 wijze uiltjes op een T-shirt
De vleugels van het uiltje links verschoven jammer genoeg tijdens het strijken, maar ik had geen tijd (en T-shirt) meer om opnieuw te beginnen. Dus voegde we nog een klein gekocht cadeautje toe om het "mislukte" t-shirt goed te maken.

Cadeautje 2: de Zsazsarol
Heel leuk om te maken, dus sneed ik onmiddellijk nog stofjes voor twee andere kleurpotlodenrollen.

Ik loop een beetje achter met bloggen en moet dringend eens schrijven over Het stiksel: wat ik allemaal kreeg (veeeeeel!), wat ik maakte (weinig!). To be continued...

6 opmerkingen:

  1. De potlodenrol is echt héél mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je hebt die potlodenrol echt op kleur gemaakt! Dat lukte bij mij niet, ik heb alleen roze stofjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof met die uiltjes! Potlodenrol blijft ne winner eh! leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. STerk, met kleur! Had ik nog niet gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan! DIe kleuren zijn ook echt super van de potlodenrol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi, dat groen stofje met witte bollekes gebruikte ik voor het geboortekaartje en suikerbonen van vic. Moest je nog zo'n groene versie hebben liggen ... zin in een swap?

    BeantwoordenVerwijderen