donderdag 18 augustus 2011

De slechste blogster ever

Het is officieel, ik ben de slechtste blogster ever! (en ook de slechtste swapster, maar dat doet hier niet ter zake.)

Ik mocht het Boleo-patroon testen voor het goede doel en dan stel ik het uit om het resultaat hier te tonen.

Ondertussen zag u waarschijnlijk al de resultaten van twee andere testers en zelf drie enthousiastelingen waren mij al voor. Het patroon loopt dan ook als een trein in de shop.


Dus hop, hop, hop, rep u naar de shop!

Met het bloggen gaat het dan misschien berg af, maar de kwaliteit van de foto's gaat met dank aan haar wel de hoogte in.

15 opmerkingen:

  1. In is hij intussen ook al zo gebruikt dat hij fotografisch niet meer toonbaar is? Of hou je hem 'in ere'? Mag wel, 't is een prachtexemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is nochtans een heel schoontje! Zo'n zalig patroon hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vervoer er eens je huisdier in…
    Prachtig resultaat hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n toffe en vooral vrolijke tas hé, ik moet weer glimlachen! En wat uwen titel betreft (niet dat ik denk dat die juist is maar allez), ge zijt wel de beste in andere dingen, vriendschap oa. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blij je weer eens te horen... :) En 't is een prachtige tas geworden... Helemaal mijn kleurtjes! :p
    En ja... gingen wij niet swappen in augustus? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Swappen wat is dat? ;-)
    Enneuh, je bent geen slechte blogster, je posts zijn alleen héél exclusief !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb het patroontje g'ekocht en ga het binnenkort maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mamasha heeft helemaal gelijk!!!!! Ook een mooie Boleo. Handig, hè, zo'n grote zakken ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo, dank voor de reactie op mijn versie van de boleo tas,... maar ik weet niet hoe je die in de flickr pool moet zetten, kan jij mij helpen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. maar wel de beste kleedjes-maakster oooooiiiittt!!! Nog eens dikke merci voor het prachtige kleedje***

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hij is erg leuk hoor deze tas knap gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen