donderdag 17 juni 2010

Hip Hip Hoera

Verleden week maandag werd mijn jongste drie jaar. En dat werd natuurlijk gevierd!

Ik had mij vanalles voorgenomen om te maken, maar het is enkel bij een zelfgemaakte kroon gebleven.
Heel gemakkelijk te maken, volgens deze tutorial, ik zette er zijn beginletter op en niet zijn leeftijd in de hoop dat de kroon nog vele jaren zal meegaan. Ik gebruikte extra dikke vilt van de banier en hoefde dus geen vlieseline tussen de twee lagen te voorzien.

En hij was blij en trots met zijn kroon.  Hij zei dat dan wel niet in woorden, maar als een driejarige zijn kroon de hele dag (in het zwembadje, de zandbak, de auto, op restaurant) blijft opzetten, spreekt dat toch voor zich!


Hij verjaart één dagje eerder als de dochter van vrienden van ons, dus werd er een feest gehouden voor beide kleuters. 
Voor de jarige Sam maakte ik ter aanvulling op haar andere cadeautjes kleurrijke speldjes.

Ik maakte ze volgens deze handleiding en kocht de speldjes in deze webshop.
En dan ga ik nu vlug verder naaien aan de kroon en cadeautjes voor de oudste zoon. Twee junikindjes maakt deze maand wel lekker druk.

1 opmerking: