zaterdag 13 november 2010

Schoenmaker blijf bij ...

Na een mislukt project, maakte ik een kraampakket. Iets wat ik graag doe en wat meestal ook goed lukt.Ik vertrok zoals steeds van het geboortekaartje, dat vrolijk en eenvoudig is.
De letters werden over getekend en geappliqueerd op een slab.

Bijpassende sloefjes werden gemaakt (patroon en beschrijving vanuit dit prachtige boek)

En dan nog een leuke knuffel die ik in dé lijst vond. (patroon hier te vinden)

Katoen ligt mij duidelijk beter dan tricot!

9 opmerkingen:

  1. Woow, heel erg mooi! Daar zullen ze vast heel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind kraampakketjes ook zoiets leuk met veel voldoening. Ik vind het jouwe zalig kleurijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vré schoon, tof dat die kleuren zo terug te vinden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mah, Staf is het zoontje van Ward zijn nicht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! En dat biais dat van kleur verandert! Jij hebt echt oog voor detail! Trek het je niet aan, ook hier was het een week van mislukkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijk, die frisse kleurtjes. En ja, goed idee van die biais. En ook een vraag: waar hebt gij de laatste dagen die zon gezien?????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amai zo schoon! Meneer de uil is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kraampakket is dit geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moh zo schattig!! Die schoentjes en die uil, echt super!

    BeantwoordenVerwijderen