dinsdag 27 juli 2010

Uitdaging

Collega S. daagde mij uit om van dit prachtig geboortekaartje een kraampakket op maat te maken.
Geen gemakkelijke opdracht moet ik zeggen, want bij vorige kraamcadeautjes had ik het geluk dat er een speels figuurtje op het geboortekaartje stond. Gelukkig slaagde ik volgens S. met glans in de opdracht.



Eigenlijk moet ik vanaf nu ex-collega S. zeggen, want ze besloot andere uitdagingen op te zoeken. Dus ging ik aan de slag en maakte een passende afscheidscadeautje. Ik ontvreemde haar agenda terwijl zij even niet op haar bureau was, mat vlug vlug de afmetingen en ging 's avonds aan de slag om een passende hoes te maken.



Hopelijk denkt ze bij het zien van haar agenda nog eens aan mij en pakt ze snel haar gsm op nog eens af te spreken en bij te praten.

11 opmerkingen:

  1. Met vlag en wimpel, zeker en vast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! Ik ben verliefd op die hoes voor de agenda!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oscarslab is super! En die boekhoezen worden winkelwaar, ik voel dat, mijn notaversie is een vast onderdeel van de handtasinhoud geworden.
    Waar haalde je de stof voor dat beestje? Ik kwam die nog al tegen op blogs en vind die prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Riet: het stofje is Michael Miller en ik kocht het bij Volksfaden (zie rechterkolom). En leuk om te lezen dat het cadeautje gebruikt wordt, dat is altijd een beetje gokken hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi allemaal! Vind het stofje van de hoes heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat geboortekaartje is fantastisch mooi! En wat je ermee gedaan hebt minstens even schoon... kleine Oscar mag tevreden zijn! Leuke naam trouwens ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geslaagd? Meer dan dat ook wel, een kus van de juf en een bank vooruit, het is superknap!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had er al over horen stoefen...en ze had gelijk de lolo

    BeantwoordenVerwijderen