dinsdag 11 mei 2010

Lieve knuffels

Ik volgde zaterdag een workshop bij de banier: lieve knuffels. Ben best trots op het resultaat en ook mijn energiek bengeltje is in de wolken over zijn nieuwe knuffel, die hij "hallo, hoe gaat het met jou" doopte (what's in a name):

Je kon kiezen uit vijf knuffels en ik vond de uil het schattigst. Het leuke is dat je de vijf patronen mee naar huis krijgt, dus binnenkort tover ik nog een koala voor mijn klein geweld vanonder mijn bernina. Ook de stoffen zijn in de workshop inbegrepen, prachtige tildastofjes en de overschot krijg je gewoon mee naar huis.
Het enige nadeel was dat er enkel met de hand genaaid werd en dat zag ik eigenlijk niet zo goed zitten. Ik knipte al mijn patroondelen, naaide de ogen en snavel alvast op zijn plaats en 's avonds hielp mijn bernina om het uiltje vlot af te werken.

4 opmerkingen:

  1. Hey, ik heb die workshop ook eens gevolgd. Ik ben toen voor meneertje konijn gegeaan. Idd heel leuk dat je alle patroontjes meekrijgt hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe... Wat een grappig beestje. En "Hallo, hoe gaat het met jou" is een perfect acceptable naam. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een vriendin met een hond die officieel 'Kiko who has it all' heet, dus: niets vreemds met 'Hallo, hoe gaat het met jou', alleen niet zo handig voor de postbode. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk zeg, heb mij meteen ingeschreven voor de volgende workshop in Gent. Dat wil ik ook :-)!

    BeantwoordenVerwijderen