zaterdag 19 juni 2010

Hip Hip Hoera (bis)

Vandaag werd onze oudste zoon vijf jaar (juni is hier een drukke verjaarmaand) en geef nu toe: als je vijf wordt, krijg je toch je eerste echte feestje!
En het werd een superheldenfeest. Ik vond deze tutorial en maakte (met hulp van mijn mama) zeven superhelden capes.
Ik appliceerde op elke cape de beginletter van hun naam en was supertrots op het resultaat.

 

Een uur voordat de vriendjes kwamen begon ik pas aan zijn kroon te naaien en het werd dus een raprap project. Dit was het oorspronkelijke plan, maar het werd er slechts een flauw afkooksel van.





Toen het tijd was om naar huis te gaan, hadden we voor iedereen nog een kleine attentie en zo trokken vijf superhelden gelukkig naar huis.
  

En morgen wordt er terug gefeest en dan krijgt hij een echte Tante Hilde pop. Ik ben alvast benieuwd hoe hij gaat reageren!

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag heeft jouw zoon uitgekozen om te verjaren ;-).
    En zou jij niet eens dringend een verkleedklerenwinkeltje beginnen? De eerstvolgende carnavals moet je alvast niet meer naar kostuums zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, de helden! Schoon gedaan. Ben jij dat op die foto met de L-jongen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @eloleo: je hebt mij ontmaskerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh die eerste foto op de fiets, geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen