woensdag 8 juni 2011

Verkeersveilige blommen

Net als verleden jaar organiseerde de ouderkring op de school van de jongens een strapweek. Tijdens de strapweek sporen we de leerlingen en ouders aan om zoveel mogelijk naar school te trappen en stappen (strappen). Een aantal ouders begeleiden 's morgens een rij naar school en deze vrijwilligers wou ik graag even in de bloemetjes zetten.

Het werden magnetische blommen, bevestigd aan een kaartje met haar truukje en de verkeersveilige fluostof bij haar afgetroggeld.

8 opmerkingen:

  1. Ik kom op Zannes slaapzak met je link maar veronderstel dat het om 'the magic trick with the rondel' gaat.
    Tof! En jammer tegelijk want ik verzon net een supersnelle blommenmaker. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, een supersnelle blommenmaker? Ben benieuwd!
    En ja... aan deze hebt ge wel wat werk gehad, verzekers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig van je, en je uitvoeing in kaart en kleurgebruik zijn bijzonder mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Riet: link aangepast en ook ik ben zeer geïnteresseerd in de supersnelle blommenmaker.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk idee om te geven aan de vrijwilligers. Zo'n strapweek is trouwens een tof initiatief. Wij gaan ook altijd met de fiets naar school, zelfs door wind en regen, ik vind de ochtend zo een heel stuk stresslozer...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief idee en dan nog zo schoon afgewerkt met een kaartje erbij en al. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen