zaterdag 27 maart 2010

Een award, een alfabet en drukte alom

Eerst en vooral wil ik Kamiel & Odille bedanken voor mijn allereerste award! Wauw en dat nog wel voor mijn banner! (die lettertjes bovenaan)

Ik kreeg hem al enige tijd geleden, maar kwam er afgelopen week niet toe om te bloggen. Ik wil hier niet steeds mijn berichten beginnen met de boodschap hoe druk ik het heb, dus meld gewoon even dat de held afgelopen week met een snowboard op een berg zat en ik met mijn bengels in het zonnige Belgiƫ achterbleef. Ik ga er vanuit dat jullie dan het beeld wel kunnen schetsen hier ten Huize Kir...

Mijn banner dus: deze lettertjes zijn eigenlijk het onderdeel van een heel stoffen alfabet dat ik als tweede naaiproject maakte voor vriendin H haar verjaardag. H is germaniste en werkt bij een uitgeverij, dus vond ik zo een magneten alfabet echt wel het ideale cadeau.



Ik vond een werkbeschrijving hier, maar wil je graag meegeven dat de magneetjes die bij haar zijn afgebeeld (zo van die zwarte die je in de banier of ava vindt) niet sterk genoeg zijn. Ik kocht die van mij bij Hexagoon en ontdekte dat je zo ook online bij Vanmarieke kunt bestellen.

Je hoeft niet het hele alfabet te maken, maar kan ook voor enkele letters gaan zoals ik voor mijn ruil met Moosmade deed.



Maandag wordt er ook zo een pakket naar iemand opgestuurd om haar te bedanken. Valt het op dat ikzelf een beetje verslaafd bent aan deze magneetjes?

En ik besef dat ik niet de regels van de award aan het volgen ben, maar ik ben altijd al een beetje tegendraads geweest. Wil je zeven dingen over mij weten? Stel je vraag in de reacties en wie weet antwoord ik er wel op?

2 opmerkingen:

  1. Ja! ze zijn ook erg leuk die letters!
    Lijkt me wel een prutswerkje... En dat is weer niks voor mij! Fijn weekend!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie letters.
    Heeft u ook het alfabet / per letter.
    Heet gaat mij om het model/type.

    Alvast mijn dank.

    Groet Thea,

    BeantwoordenVerwijderen