vrijdag 20 augustus 2010

Kir op de versiertoer

Ik had nood aan een eenvoudig project, maar rondjes knippen op mijn eentje vond ik een beetje zielig. Dus vroeg ik aan een viltverslaafde of zij aangenaam gezelschap wou spelen en ze bood direct ook nog een aangename en gezellige woonkamer aan.

U kan haar vrolijke, zomerse slinger hier bewonderen en mijn slinger werd vanavond ook op beeld vastgelegd.

Lang leve Purl Bee en Kathleen, dankzij hen slaagde ik er eindelijk in om na een avondje creatief zijn met een (bijna)afgewerkt project thuis te komen.

3 opmerkingen:

  1. Oh, dat zijn die mooie slingers die bij de Hexagoon ook altijd hangen, maar dan in papier! Waarvoor aanzienlijk minder moed nodig is want papieren rondjes kan je gewoon ponsen.
    Leuk dus, en fijn dat je knipgezelschap had!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De slingers zijn super! Ik vind het zelf een superleuk idee voor als ik binnenkort hopelijk een eigen klasje heb. Hiermee maak je de klas super fleurig! Leuk idee! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe gaat het met de Kir? t Is hier stillekes...

    BeantwoordenVerwijderen