maandag 26 juli 2010

Plagiaat!

Voor een swap cadeautje haalde ik mijn flockgerief uit (hierover later meer) en nu alles toch uitgestald stond, maakte ik ook voor de zoon iets.
Ik ging op zoek naar een leuke prent, want tekenen dat is niet mijn talent. Gelukkig wel van haar.
En kijk nu eens met welk prachtig T-shirt mijn jongste (bijnaam: Lolifant) morgen mag rondlopen:

Hopelijk wordt ik nu niet aangeklaagd voor plagiaat! Ze stelde deze tekening open voor de blokkende medemens of voor een kleurende kleuter, ik paste het een beetje ruimer toe.

8 opmerkingen:

  1. ik vind hem hihi, heel erg grappig en leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig, je zoon zal er vast heel blij mee zijn,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan zeg! Blijven ook die kleine stukjes (waterdruppeltjes bv) zitten wanneer het een paar keer gewassen is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Miss Stik: ik heb hem gisterenavond pas gemaakt en hij is dus nog niet in het wasvat terecht gekomen. Ik hou je op de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Plagiaat! Schande!

    Nee, nee, het ziet er echt tof uit. Sebiet lopen uw jongens alleen nog maar rond met illustraties van mij op hun t-shirts. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Kathleen: fieuw, ben blij om te horen dat je het niet erg vindt. Om eerlijk te zijn: ik heb er wel op gevloekt, dat schuim was niet echt makkelijk om mooi uitgeknipt te krijgen. Dus ik hou het voorlopig op iets simpeler...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, vind ik ook heel mooi... mor bij mij is die flockfolie al losgekomen in de was... ik hoop dat die van jouw beter blijft zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh ferm, wel een zeer geslaagd plagiaat moet ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen