maandag 15 maart 2010

Zeepjes van Vixi

Eindelijk tijd gevonden om nog eens achter mijn computer te kruipen.
Het was hier afgelopen week druk, belachelijk druk: ik deed van ouderkring, kapper, manicure en pedicure, kaas- en wijnavond en ik begon weer te lopen. En tussen deze mooi-maak-tijd en het volledig buiten adem op de zetel ploffen, vond ik een leuk pakketje van Vixi.
Ik won op haar blog een give away en dook meteen na mijn half uurtje lopen met Evy in de douche om er heerlijk ruikend uit te kruipen. (voor de duidelijkheid: ik liep met Evy en douchte alleen).

Dus Vixi: keihard bedankt voor de heerlijke zeepjes en het mooie zakje! Het gedacht dat ik na het afzien mij kan opfrissen met deze frisse geurtjes is een extra motivatie om mijn strak loopschema vol te houden.

En toen ik daarjuist mijn wekelijkse portie blogs doorlas, zag ik de zeepjes opeens overal opduiken. Ik kreeg verleden week dus een echte primeur in mijn brievenbus! Ha!

En als u mij nu wilt excuseren, ik ga weer verder met mijn te druk leven: sewes gaan lopen en daarna welruikend op kraambezoek. De cadeautjes die ik daar ga af geven, die hebt u nog van mij te goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten