vrijdag 19 februari 2010

Boontjes voor mijn zoontjes

Ella vroeg een tijdje geleden om onze creaties voor het kraambezoek te tonen.
Zij, zij, zij en zij toonde hun originele en prachtige creaties reeds en ik kan natuurlijk niet achter blijven.
Want aan het doopsuiker maken heb ik zeer leuke herinneringen, ik liet mij volledig gaan en maakte steeds een variant of vijf. Dat maakte het kiezen voor de bezoekers natuurlijk niet echt gemakkelijk.

Bij de oudste gingen we voor een oranje/rood kleurenpalet en u herkent waarschijnlijk heel veel Ikeaspulletjes.



Bij mijn jongste zoontje was het al limoengroen en turkoois dat de klok sloeg.



We vonden het belangrijk dat al ons doopsuiker hergebruikt kon worden: een washandje, een tasje, een knuffel, een kaars, een glaasje, een vaas, enz... Bij veel vrienden zien we in hun interieur nog een spoor van onze kraamcadeautjes en trots dat we dan zijn.

1 opmerking:

  1. Moooooooi!
    En zoveel verschillende spulletjes... goh, ik zou het ook moeilijk hebben om daar iets uit te moeten kiezen. Ik zou het allemaal wel mee naar huis willen nemen :-)
    Mooie kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen