woensdag 16 februari 2011

Secret Valentine

Ik loop achter met alles tegenwoordig. Bloggen, swappen, give away-en, 10 in 2011,... alles loopt hier een vertraging van jewelste op.
Maar als het "hippe naaiclubje uit de studentenstad" (dixit Martine Tanghe) een Secret Valentine organiseert, dan wordt het drukke leven even op pauze gezet en maak ik tijd om met mijn originele cadeautjes te 'stoefen'.

Ik kreeg niet één, twee, maar 3 cadeautjes van mijn Secret Valentine, Annelies.


Een tasje, een gehaakte jas voor een bokaal waarin ik al mijn rommel kan opbergen en een prachtig mutske.

Merci Annelies, dankzij jou liep ik gisteren toch nog te stralen in Brussel met een vrolijke muts op mijn hoofd en een handtas over mijn schouder, tijdens mijn helse wandeltocht van anderhalf uur door de stakende MIVB. (het ander positieve aan deze wandeling was dat ik ondertussen weet waar er een veritas, Bernina-, Singer- en antieke fourniturenwinkel is in Brussel)

Natuurlijk maakte ik ook iets voor mijn eigen slachtoffer, Annelies zonder blog. (duidelijk een veel voorkomende naam onder de leden van het stiksel, we hebben er zo drie rondlopen).

Maar ik werkte zoals steeds iets te nipt naar de deadline toe en naaide het keergat van mijn knuffel pas toe op de bustocht naar huis, een uur voordat ik op het stiksel verwacht werd.
Ik had nog net tijd om een toepasselijke thee (Love tea uit de bioplanet) en een heerlijk chocolaatje toe te voegen en in te pakken. Een deftige foto nemen, was er jammer genoeg niet meer mogelijk.
Gelukkig was Annelies zo lief om een foto op haar facebookaccount te posten en pik ik die even om hier te tonen.


1 opmerking:

  1. Oh oh, ik zie dit nu pas. Uiteraard een dikke "Graag Gedaan!" Ik kijk al uit naar die van volgend jaar (of die van Pasen?), dan maak ik hopelijk ook spulletjes zonder schoonheidsfoutjes :-)

    En ohja, de thee van de Bio-Planet is gewoon...zalig! Ik heb er gisteren speciaal de Tiensesteenweg voor getrotseerd!

    BeantwoordenVerwijderen